ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

مرا ببخش...

1391/5/4 13:00
نویسنده : مامان شادي
499 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته  نازم!

مرا ببخش وقتي كه صبحها چشمايت را باز مي كني و من را كنارت نمي بيني؛ بهانه ام را مي گيري و گريه مي كني مادر به فداي ستاره هاي پاك چشمهايت... 

مرا ببخش به خاطر اين كه 8 ساعت از آغوش من دوري و فقط تلفني صداي همديگر را مي شنويم...

مرا ببخش كه بعضي از وقتها تو در خواب نازي و من صبح زود بدخوابت مي كنم و به خانه ي مامان جون مي برمت...

مرا ببخش كه بعضي از شبها خوابت نمي آيد ولي وقتي چشمهاي خسته مرا مي بيني چشمهايت را مي بندي و به زور مي خوابي...

مرا ببخش كه بعضي روزها كه خيلي خسته ام و حوصله ندارم سرت داد مي زنم و فكر مي كنم كه نبايد بچگي كني ولي بلافاصله با نگاه معصومت به خودم مي آيم و مي بوسمت و عذرخواهي مي كنم...

من هر كه باشم سواي مادر بودن تو ...انسانم، من نيز خطاها مي كنم

ببخش مرا و اجازه بده با تو بزرگ شوم...

 

مثل يه گنجشك كوچيك آروم بخواب مهربونم

چشماتو روي هم بذار من اينجا بيدار مي مونم

كابوس رو زندون مي كنم خواب بدرو مي سوزونم

حافظ خواب تو مي شم من و خداي خوب دل

چشماتو فردا مي بينم خوب بخوابي شبت بخير

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

sara
4 مرداد 91 15:39
سلام لطفا اگه براتون مقدور نحوه قرار دادن عکس در فریم واسلاید تصاویر قدم به قدم توضیح بدید.متشکرم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 مرداد 91 9:16
سلام .مامان ترنم جون .کم پیدایی اولا به ماسرمیزدی من چندباراومدم دیدم خیلی وقته چیزی نمینویسی دلمون برای ترنم جون تنگ شده بودماشاله چقدربزرگ شده براش اسپنددودکن حتمامامانی.شادباشید


ممنون عزيز
sara
8 مرداد 91 16:25
سلام متشکرم از توضیح کاملتون .هم وب خوبی دارید هم ماشالله دختر زیبایی.خدا براتون نگه داره
مریم (مامان آرینا)
27 مرداد 91 12:45
تولدت مباررررررررررررررررررررک
امیدوارم زیر سلیه پدر ومادر قدم برداری وهمیشه موفق باشی
پیش ما هم بیا خانمی خوشحال میشیم


متشكرم
مامان کیارش
27 مرداد 91 17:07
سلام، امروز تولدته. بهت تبریم میگم ایشاا... صد ساله شی گلم


متشكرم
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 22:11
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........