ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

لاك زدن ناخنت براي اولين بار

1391/5/4 12:24
نویسنده : مامان شادي
987 بازدید
اشتراک گذاری

28/2/91 وقتي مثل فرشته هاي ناز در خواب بودي ناخن هاي دست و پايت را گرفتم و ناخن هاي پايت را لاك زدم تا ببينم وقتي بيدار مي شوي چه عكس العملي نشان مي دهي! و از ترس اين كه مبادا انگشتهاي دستت را در دهانت كني بي خيال ناخن هاي دستت شدم.

فرشته ناز من! مثل هميشه چشمهايت را باز كردي و مرا صدا زدي و به من گفتي:« ايام» گفتم:« سلام گل قشنگم».بوسيدمت و در آغوش گرفتمت.

گفتم:« ماماني ناخن هاي پايت را ديدي؟» به ناخنهايت نگاه گردي و گفتي:«اُ...» و برايت توضيح دادم وقتي خواب بودي ناخنهايت را لاك زدم. ناخنهاي دستت را هم نشان دادي و گفتي:« ناخن دات» و گفتم:« ماماني نمي شه ناخن دستت را لاك بزنم يه وقت ناخن دستت را مي خوري و برايت بداست.» خلاصه دختر ناز مامان هر 3 ساعت يك بار ناخنهاي پايت را نشانم مي دادي و با خوشحالي مي گفتي :« مامان اُ...»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اموزگار
5 خرداد 91 19:14
سلام مامان زیبای ترنم سلام ترنم قشنگم ازاینکه بهم سر زدی ممنونم شادم کردی بازم بهم سربزن منتظرم
مامان خورشيد
10 خرداد 91 12:28
واي روزبه روز خوشگل تر ميشه اين عروسك


ممنون