ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

كوتاهي موهايت براي اولين بار در آرايشگاه عروسك

1391/5/4 12:19
نویسنده : مامان شادي
637 بازدید
اشتراک گذاری

نازنينم!

ديروز (24/4/91) براي اولين بار تصميم گرفتم به آرايشگاه ببرمت و موهايت را كوتاه كنم، تا به حال خودم چتري هايت و چند سانت از موهاي سرت را كوتاه كرده بودم. برايت توضيح دادم كه مي خواهيم برويم آرايشگاه خاله مداد( خاله ندا) تا موهايت را قيچي كند و تو هم با رضايت كامل گفتي :«بيم مامان» اصلاً فكرش را نمي كردم آين قدر همكاري كني فقط وقتي برايت پيش بند بست كمي با بغض به من نگاه كردي و با پاشيدن آب روي سرت آرام شدي. و مي گفتي:« داره بارون مياد» روي صندلي كم كم چشمهايت را بستي و خوابت گرفته بود و خاله ندا هم مدام تو را مي بوسيد و قربون صدقه ات مي رفت. چون زمينه اش را از قبل داشتي و خودم هم موهايت را كوتاه كرده بودم ذره اي سرت را تكان ندادي و گريه هم نكردي. عروسك قشنگم،موهايش را گرد كوتاه كرد و با خريدن بستني، آدامس و چوب شور خواب از سرش پريد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)