ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

دلنوشته هاي مادرانه

1390/11/9 12:58
نویسنده : مامان شادي
2,222 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته كوچولوي مامان!     

خاطرات جنيني ات را دركتابي كه برايت نوشته ام، ديگشنري كودكانه ات را در دفترچه يادداشتي  كوچك، خاطرات بدو تولد تا يك سالگي ات را در دفترچه خاطرات روزشمارت و از يك سالگي تا زماني كه بتواني بخواني و بنويسي را در وبلاگت خواهم نوشت.

نازنينم!

من هميشه براي تو مي نويسم؛ براي تو كه ابتدا و انتهاي عشقي، براي تو كه تنها دليل بودن مني، براي تو كه نفسهايم به نفسهايت گره خورده است، براي تو كه روزي هزار بار كودكي ام را در آينه چشمانت مي بينم و بوسه بارانت مي كنم. عاشقانه از كوچه باغ شعرهايم كتابي به نام «ترنم عشق» مي چينم و تقديمت مي كنم، اين اولين كتابي نيست كه برايت نوشته ام؛ من تمام برگه هاي دنيا را با نام قشنگت مزين مي كنم و هزاران كتاب برايت خواهم نوشت تا شايد بتوانم فقط نيمي از دوست داشتنم را نسبت به تو تفسير كنم. اين را بدان تا بي نهايت قدرت خداوند دوستت دارم  و  تا جان در بدن دارم  نگهبان و پشتيبان فرشته آسماني ام خواهم ماند.

پروردگارا!

 تو را شاكرم به خاطر زيباترين هديه آسماني ات. من قدرت لايزال تو را در وجود او حس مي كنم و به تو نزديكتر مي شوم. گويند بهشت زير پاي مادران است؛ ديگر بهشت را نمي خواهم كه ترنم بهشت جاودانه من است، پس او را در سايه الطافت سلامت و موفق بدار و بهترينها را نصيبش كن.   

 

 

 

 

                                               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نادیا و نلیا
4 بهمن 90 11:07
خدا براتون حفظش کنه این دخمل نازو...
به ما هم سر بزنین منتظر حظورتون هستیم خوشحال میشیم





متشكرم