ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

براي دختر نازم

1390/12/6 12:44
نویسنده : مامان شادي
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

اي كه با طلوع چشمات شب غصّه هامو بردي

منو از خودم گرفتي به ستاره ها سپردي

اومدي عطر حضورت تو فضاي خونه پيچيد

يه سبد گل اقاقي دل من براي تو چيد

دخترم طاق بنفشه سر راه تو مي بندم

تو ميشي عروسك من با تو يك دنيا مي خندم

چقدر دنيا قشنگه با تولّدت عزيزم

تموم زندگيمو من زير پاي تو مي ريزم

زندگي يه لحظه با تو به هزار دنيا مي ارزه

تموم دنياي بابا با ترنّمت مي لرزه

تو همون هديه پاكي كه خدا به ما رسونده

توي پس كوچه ي شعرام ردّپاهاتو نشونده 

دستاي سبز و  قشنگت رو به سمت آسمون باز

تو مي شي يه آسمون من مي شم عاشق پرواز

تو اشاره كن كه با تو پر بگيرم سمت خورشيد

توي آسمون قلبت بمونم هميشه جاويد

دخترم ترنّم من، اي گل سبز بهارم

دستاتو بذار تو دستام تا ابد بمون كنارم    

                                                                 (شعر ترنم از كتاب ترنم عشق)          

                                  شکلکهای جالب آروین   شکلکهای جالب آروین   شکلکهای جالب آروین

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)