ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

نقاش كوچولوي مامان( گالري 8)

1393/3/25 13:53
نویسنده : مامان شادي
435 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم اينا چيه شبيه كوه كشيدي؟ چمنه، (يكروز كه تو پارك بوديم پيچكهايي كه روي زمين پيچيده بودند را نشانم دادي و گفتي اينارو تو نقاشيم كشيده بودم) من عاشق اين نقاشيتم

تولد عمه مژده را كشيدي و اون دختر كوچولوي پارميس است

اين نقاشي را قبل از 3 سال و 8 ماهگي كشيدي، سمت راست خانم آذرنيا است كه عروس شده و سمت چپ ماماني است كه متعجبانه به آن زل زدم و گفتم چرا دوتا ني ني تو دل من كشيدي و تو گفتي« اين دختر خانم لباست است و اون پشتي من هستم كه تو دل تو  بودم» 

بوسقربون ذهن خلاقت عزيز دلمبوس

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان شینا
25 خرداد 93 18:54
ماشالا داره این دختر خیلی نقاشیاشو دوست داشتم آفرین فرشته کوچولو متشكرم
elnaz
27 خرداد 93 21:48
آفرین به دختر نازم... ممنون
عمه مزده
5 تیر 93 22:28
عروسک خانوم نقاشیات خیلی قشنگه ممنون