ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

حرفهاي شيرين تر از عسل(3)

1392/4/19 12:57
نویسنده : مامان شادي
266 بازدید
اشتراک گذاری

رابطه ترنم با مامان

 

مامان شادي از سر كار آمده

 ترنم: « من اِندق دلم برات تنگ شده بود، اِندق واست گريه كردم...»

خواستم بخورمت،اِندق يعني اين قدر

 وقتي مامان پاش درد مي كرد

 ترنم:« بابا پاشو برو براي مامان شماره بگير، ببريمش دكتر، ايشا الله پاش خوب شه»

 دخترم آن قدر به فكر من است كه هر روز وقتي از خواب بيدار مي شود مي گويد:« مامان پات خوب شد»

 خدا نكند به دستم خراشي بيفتد، فوري مي بوسد

 ترنم:« من برات بميرم و هي بوس بوس...»

 مامان:« خدا نكند دختر گلم»

  اگركسي به من حرفي بزند يا با صداي بلند با من صحبت كند

 ترنم:« چرا با مامان شادي من دعوا مي كني؟ چرا به مامان شادي من اينو گفتي؟»

 قربونت بروم كه وكيل مدافع دارم

 برداشتن گوشيم و گرفتن عكس و فيلم از من 

 ترنم:« مامان شادي گوشيمو نگاه كن يك پروانه روش نشسته، آفرين مامان شادي خوب، بعداً بهت كاكائو مي دم»

 موقع فيلم گرفتن:« مامان شادي 7 سال و 10 ماه و 3 روزش است»

 ناقلا اداي منو در مياره

 موقع خواب

ترنم:«دلم مي خواد صبح چشمامو باز كنم تو را ببينم ، بابام هم باشه، من مامان و بابامو دوست دارم.»

ترنم: « مامان پشتت را كن به من» يعني رويت را به سمت من كن

كمرم را بخاران

و يك تكه از موهاي من را مي گيرد و مي بويد و به صورتش مي مالد تا خوابش برود

ماچماچماچماچماچماچ

 ترنم در حال خوردن دوغ

مامان:« اين آب ماست است؛ ترش ترش، دوغ پذيرايي بفرماييد»

قربونت بروم كه درست تشخيبص مي دهي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ندا مامان آیدا
20 تیر 92 16:42
ماشاالله. من تا خودم از زبون خودش نشنیده بودم باور نمی کردم اندق فهمیده و سنجیده صحبت کنه.
راستی داشتم وبلاگ ترنمُ به مامان بزرگ آیدا نشون میدادم گفت بهت بگم: قوی سفید سالگرد ازدواجت مبارک.


ممنون
مامان ترنم
22 تیر 92 0:21
خانوم خانوما چه خوشمل حرف می زنه
مامان ترنم
22 تیر 92 15:42
مامان ترنم
23 تیر 92 15:33
شادی جون کجایی به منم که سر نمیزنی عزیزم
مامان ترنم
28 تیر 92 5:57
کجاااااااایی خانوم خوبی.ترنم جون خوبه
امینه
31 تیر 92 14:37
سلاااااااااااام شادی جون عجب دختر جیگری داریااااااا ماشالله ماشالله بزنم به تخته چقد خوشمل حرف میزنه