ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

با تو خوشبختم هر لحظه

1392/2/22 14:51
نویسنده : مامان شادي
619 بازدید
اشتراک گذاری

 

كنار تو چه آرومم ، چه خوبه من تو رو دارم

همه دلواپسي ها رو به دست باد مي سپارم

چه خوبه خنده هاي تو شده مهمون اين خونه

نفس هاي پر از عشقت، شده با من يه همخونه

 كنارم هستي و عشقم، تويي شاخه گل نازم 

تو وقتي با مني انگار، پر از شوق يه پروازم

قدم برداشتنت با من، ميشه معناي خوشبختي

با تو آروم آرومم نمي ترسم من از سختي

تو دنياي من اين يعني، همون دوست داشتن محضه

چقدر اين زندگي خوبه با تو خوشبختم هر لحظه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

bano
22 اردیبهشت 92 15:35
مامان خورشيد
24 اردیبهشت 92 12:01
مادر و دختر دل انگيز. خوشبختيتون جاودانه.


متشكرم
ندا مامان آیدا
27 اردیبهشت 92 16:22
ماشاالله. این گل ناز برای خودش خانومی شده.


ممنون
مامان مهربد
1 خرداد 92 8:59
سلام .خیلی خوشحالیم که به وبمون سر زدید بشقاب ها رو از فروشگاه هایی که لوازم یکبار مصرف می فروشن خریدم. واسه ترنم خانم
صفورا مامان آوا
5 خرداد 92 10:36
وای عزیزم چقدر شیرینه ما شا ا... دخترتون ممنون که به ما سر زدین از آشناییتون خوشبختم
راستش فایل PSD کارای تولدو ندارم فقط عکساشو دارم


ممنون