ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

خانه اسباب بازي

1391/9/26 9:02
نویسنده : مامان شادي
749 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامان جون قبل از عيد غدير به مشهد رفته بود ومن مجبور شدم مرخصي بگيرم و 4 روز متوالي باهم بوديم و تو لذت بردي؛ روز اول بردمت خانه اسباب بازي كه ببينم بدون من جايي مي ماني؛ با ذوق و شوق رفتي داخل، مربي آمد و خوراكي ات را هم از من گرفت و من نيم ساعت بيرون نشستم ولي بعد از نيم ساعت همين كه در باز شد و چشمت به من خورد آمدي بيرون و با اجبار مرا به داخل بردي، زياد از جو آنجا خوشم نيامد به جاي اين كه بازي كنيد همه يك جا نشسته بوديد و تمام وسايل بازي را از دسترس بچه ها خارج كرده بودند براي يادگاري چند تا عكس ازت انداختم و بعد با هم رفتيم پارك و كلي بازي كرديم. خوب نازنين من! اين هم اولين تجربه ات در خانه اسباب بازي وقتي كه 2 سال و 2 ماه و 13 روزت بود. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پویا تم
25 آذر 91 14:38
سلام عزیزم برای طراحی تم تولد وجشن دندونی کودکتون به وبلاگم سر بزنید
مامان خورشيد
26 آذر 91 11:28
عزيزم هميشه خوش باشين و فرصت زياد داشته باشيد براي بودن در كنار هم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 دی 91 13:16
واااای من خیلی وقته نیومدم ماشالا چقدربزرگ شده این ترنم خوشگل مامانی اسپندیادت نره