ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

برنامه تولد

1391/6/1 14:43
نویسنده : مامان شادي
487 بازدید
اشتراک گذاری

 

گروه گل یاس 

امسال معني تولد را بيشتر از پارسال فهميدي، پارسال اجازه نمي دادي كلاه سرت كنم و بلد نبودي شمعت را فوت كني ولي خدا را شكر امسال كلاه سرت مي گذاري و فوت كردن را هم آموخته اي و شعر زير را هم مي خواني و مي رقصي و دست مي زني

قشنگ شدي، گل شدي، شدي مثل عوسك

عزيز من، گل من تولدت مبارك 

تولدت مبارك،تولدت مبارك       

بيا شمعاتو اوت كن تا صد سال زنده باشي

 امسال هم تولدت در ماه رمضان بود. براي همين تصميم گرفتم كيك برايت سفارش بدهم و مثل پارسال به آتليه ببرمت كه متاسفانه عكاست مسافرت بود و به 3/6/91 موكول شد. به خاطر اينكه جديداً عاشق مصاحبه كردن شده اي با بابايي تصميم گرفتيم براي تولدت يك ارگ بخريم كه بلندگو هم داشته باشد و تو هم بخواني و هم بنوازي كه از آن خيلي خوشت آمد. مامان جون و دايي جان و عمه فاطي هم كادوهايشان را دادند، دستشان درد نكند. اكنون به فكر برنامه تولدت در روز جمعه هستم كه بايد به عكاسي برويم. نمي دانم ميهمان هم دعوت كتم يا نه چون از قبل براي تولدت كلي وسيله تزييني خريدم و از طرفي ديگر چون سنت كم است مي ترسم زود خسته شوي و بهت خوش نگذرد... حالا تا جمعه ببينيم چكار مي كنيم... 

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 11:52
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
الهام مامان رامیلا
4 شهریور 91 17:41
سلام همه تو قسمت ویرایش قالب انجام شده باید اونجا رو تغییر بدید
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 مهر 91 14:35
واااای عزیزخاله ترنم خوشگل تولدت مبارک
البته ببخش منو باتاخیرازبس این مامانی باتاخیرمینویسه
امیدوارم همیشه شادوسلامت و موفق باشی وشمعهای تولدت ۲۰۰تابشن عزیزم


ممنون
دايي جان
7 آذر 91 0:25
سلام نفس قشنگم در تاريخ 1391/09/05 روز محرم رفتيم شتر سواري و تو هي از من سوال ميپرسيدي و ميگفتي دايي جان كفشاش كجاست ،گفتم:كقش نداره سم داره تو ميگفتي دايي جان دمش كجاست،كفتم:پشتشه تو ميگفتي دايي جان شتر كجا ميره، گفتم:صحرا بيابون دشت. بعدش تو گفتي صحرا كجاست ،دشت كجاست. قربونت برم كه انقدر كنجگاوي دوست دارم يه عالمه هر چي بگم بازم كمه.