ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

بابانوئل كي مياد؟!!!

1392/10/14 14:14
نویسنده : مامان شادي
837 بازدید
اشتراک گذاری

يكشب قصه بابانوئل را برايت تعريف كردم و چند روز بعد ازمن پرسيدي:« ماماني كي براي من دفتر ميخره؟» گفتم:« من» گفتي:«نه، بابا چي؟» گفتم: «بابا مسعود»گفتي:«نه، اون بابايي كه  زير بالشت بچه هاي خوب كادو ميذاره؟» گفتم:«بابانوئل».گفتي:« ديدي بابانوئل برام دفتر گذاشته.» چند شب بعد، زير بالشتت يك قيچي گذاشتم و وقتي از خواب بيدار شدي، گفتم:« چون ديروز دخترخوبي بودي اين را بابانوئل برايت آورده است. » كلي ذوق كردي و گفتي:« دست بابانوئل درد نكنه كه برام كادو گذاشته، دوست دارم بابانوئل برام كتاب هم بذاره» رفتم كتابفروشي و كتاب « مي مي ني تو مهد كودك دوست با فيل و اردك» را برايت خريدم و صبح كه مي خواستم سركار بروم زير بالشتت گذاشتم و شب از خوشحالي خوابت نمي برد و همش مي گفتي كي صبح ميشه و چندين بار زير بالشتت را نگاه كردي و گفتي :« اي بابا! پس چرا زير بالشتم چيزي نذاشته ؟ كي مياد؟ از كجا مياد؟» و من تمام سوالهاي خوشگلت را جواب دادم  و فعلاً تقويت كارهاي خوبت شده كادوهاي بابانوئل.

شکلکهای جالب آروین    santa-skiing-source_zjc  شکلکهای جالب آروین

دختر رويايي من!

بابا نوئل قصه هايت منم و در اصل مامانوئل ؛مامانوئلي كه با عشق هر آنچه تو بخواهي را اجابت مي كند. مامانوئلي كه تمام دارو ندارش تويي و براي خوشبختي ات تا جان در بدن دارد از هيچ كاري فروگذار نيست. عاشقانه دوستت دارم عروسك نازم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان لنا
15 دی 92 9:24
جمله ی آخریت عااااااااااااااااااااااااااااالی بود. فکر کن ترنم وقتی این جمله رو می خونه چقدر لذت می بره از این همه عشق... ممنون عزيزم
ساحل
11 بهمن 92 13:14