ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

زيارت امام رضا(ع) براي اولين بار

1392/8/26 15:23
نویسنده : مامان شادي
355 بازدید
اشتراک گذاری

در دیده تمنّای رضا را دارم

در سینه محبّت شما را دارم

در هر سفری که مشهدت می آیم

احساس بهشت با صفا را دارم

 

ترنم در رستوران قطار

الهي قربونت بروم كه در سجده نماز جماعت خوابت برده است

ترنم در قطار با كلاه خوشكلي كه از مشهد برايش خريدم

اين هم عكس زيارتي ات كه اصلاً از كارشان راضي نبودم

 

ترنم جان،در سن  2 سال و 2 ماه و 18 روزگي براي اولين بار، به پاپوسي آقا امام رضا(ع) مشرف شد. اگر برات تعريف كنم كه آقا چه طور ما را طلبيد باورت نمي شود! چكار كنم كه به واسطه جدت، پدرش لطف فراوان به ما دارد.

 

«زيارتت قبول عشق من»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ژاله مامان آیدا
26 آبان 92 15:23
ای جونم به این فرشته ناز سلام مامان جونی لطفا از مدلای توی سایت کادو نمدی دیدن کنید. kadonamadi.blogfa.com اگه سوالی هست برام ایمیل بزنید vento_j@yahoo.com یا توی سایت پیغام بزارید. ممنون
ندا مامان آیدا
26 آبان 92 22:08
چه عجب خانوم خانوما. دلمون برات تنگ شده بود. زیارت قبول عزیزم ممنون قبول حق
mamane lena
26 آبان 92 23:03
ziyarat ghabul khanum koochooloo. maman shadi ziyarate shoma ham ghabul azizam. tanke you my dear
مامان لنا
27 آبان 92 10:35
خوش بحالتون عزیزم،منم دلم خیلی تنگ امام رضا شده ان شاءلله قسمتتان شود.
عمه مزده
27 آذر 92 13:37
سلام ترنم گلی زیارتت قبول باشه مرسی که نظرتو گفتی قبول حق عمه جان
عمه مزده
27 آذر 92 13:42
سلام خوشگلم ایشااله همیشه به زیارت مرسی که برام پیغام گذاشتی ممنون عمه جانم