ترنم جانترنم جان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

❤براي قشنگترين زمزمه هستي؛ترنم❤

رفتن به باغ وحش

1392/8/6 13:38
نویسنده : مامان شادي
337 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم جان تا اين لحظه 3 سال و 2 ماه سن دارد.

از مدتها بهت قول داده بودم كه به باغ وحش ببرمت تا اين كه روز موعود جمعه فرارسيد. صبح بلند شدي و گفتم:« بريم صبحانه بخوريم و آماده شويم كه به باغ وحش برويم» فوري سر مرا در آغوشت گرفتي و گفتي:« من تو رو خيلي دوست دارم» گفتم:« چرا منو دوست داري؟» گفتي:« چون تو منو همه جا مي بري، واسم همه چي مي خري. اي خدا! مامان نازم...» و مرا بوسيدي. بعد از باغ وحش هم به خانه عمه ات رفتيم و با دختر عمه هايت بازي كردي.

يك ديدار متعجبانه براي تو : موقع ديدن فيلها باخاله نرگس و فرزندانش( از مربيان مهد كودكت) رو در رو شدي؛ البته خاله نرگس را دوست داري ولي رفتن به مهد كودك را دوست نداري و خودت هم تعجب كرده بوديتعجباز مهد فراري ولي مهد به دنبال تو استرس 

 

«آ» مثل آهو مي خوره كاهو قلب

دوباره ديدن وسايل بازيهورا

 

 

خرگوش من چه نازهماچ

فداي خنده قشنگت فرشته

دخترك شجاع: «مامان بيا تو هم بغلش كن، ببين چقدر نازه»بغل

مامان ترسو : «نه دخترم! من دستم بنده، دارم ازتون عكس مي اندازم»بامن حرف نزن

 قربون دور دهانت كه خوراكي خوردي و ماليدي زبان

شتر يه كوهان داره، شتر دو كوهان داره  گاوچران

مطالبي كه بالاي هر عكس نوشتم تكه كلامهايت بود كه با ديدن هر حيوان مي گفتي تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان لنا
4 آبان 92 12:22
فدات شم عزیزم
وقتی ذوق کردن بچه هارو می بینم خیلی خوشحال می شم.
خنده اش هم مثل خودش نازه.


tanke you
ساحل
12 آذر 92 14:21
سلام ترنم جونم